onsdag 13. mai 2009

Fantastiske bøker!

Jeg har lenge vurdert  om denne er verdt pengene (Den var ikke akkurat billig...), og jeg endte opp med å satse på at den skulle være det. Ved første øyekast ser det virkelig slik ut!! Fantastiske mønstre og ikke minst, flott veiledning og instruksjon for å lage egne votter!! JIPPI!!!
Jeg gleder meg virkelig villt til å sette i gang.  Det er vel en overhengende fare for at noen av prosjektene jeg har på pinnene nå, blir lagt litt på vent...  *kremt-kremt* 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Har også lånt Dikt i masker på biblioteket. Virkelig MANGE flotte prosjekt og ikke minst MANGE flotte mønster og diagram som kan komme til nytte!


2 kommentarer:

  1. Oi den votteboka ser virkelig spennende ut. Spørs om ikke jeg også må la kronene rulle litt... Dikt i Masker er også ei flott og inspirerende strikkebok som jeg koser meg med å bla i både titt og ofte.

    Kos deg masse du også :-)

    SvarSlett
  2. Disse bøkene er for strikkere i noen divisjoner over min, for å si det sånn... Men jeg er sikker på du får mye glede av boken du har investert i. Jeg låner gjerne hobbybøker på biblioteket først, for å finne ut om jeg "trenger" dem. Sist lånte jeg "Strikk i en fei", og den har jeg nå kjøpt. Skal straks gå i gang med kjole til 15-åringen, som skal være ferdig til skolestart.
    Ha en fin, fin dag!

    SvarSlett