torsdag 30. april 2009


Denne ideen kommer fra Petunia, du kan lese mer om ABC i ord og bilder her

Ukens bokstav er: i

Mitt valg for i er inspirasjon

Inspirasjon kommer fra latin inspirare, og betyr blåse, pust, ånde inn i eller åndedrag. Begrepet brukes også i overført betydning for stimulans eller tilskyndelse til kunstnerisk eller annen åndelig virksomhet.

Kunsterisk inspirasjon kan defineres som den inspirasjon som stimulerer til kreativitet, driv og motivasjon til å arbeide, produsere eller skape.

Og inspirasjon får jeg  på

 og 

Tusen, tusen takk til alle jeg har "møtt" enten på Hobbyboden eller på Ravelry, dere gir meg MASSE inspirasjon, lyst til å lære og vilje/mot til å forsøke! 




1 kommentar:

  1. Stilig lue over her og herlig modell!!
    Inspirasjon trenger man - ja, nesten som drivstoff det.
    Jeg henter det meste av inspirasjonen min ved å gå tur og å besøke så mange fine blogger!

    SvarSlett